fredag 12 augusti 2011

2011.08.12

Åh, The big bang theory är så himla fint.
Sommaren är så himla fin.
Men jag tycker den ska vara över och ge mig lite skola.

Idag ska jag nog ta ett sista ryck med mitt rum. Röja det jag lyckades stöka fram när jag städade innan jag for till Luleå. Om jag hinner ska jag även dammsuga och dammtorka. Om jag inte hinner det så får Towe hjälpa mig imorgon. Det tycker hon säkert är jätte roligt ;)
Klagar hon får hon skylla sig själv att hon kommer till mig redan ikväll! :D

Jag har stora planer för kommande vecka. Jag ska jobba med lite bilder från i sommar. Jag ska genomföra något av mina foto projekt jag planerade i våras och jag ska in till stan och köpa saker som kan behövas till skolstart. För det är bara 2 helger kvar innan den börjar! :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar