onsdag 13 oktober 2010

6 dagar, 3 timmar, 25 minuter och 43 sekunder

Jag vet jag vet jag vet.
Jag har inte pluggat något alls idag. Men jag har mina anledningar.
Eftersom jag inte fått något gjort har jag sett på Gossip girl, How i met your mother och One tree hill. Så, CHECK CHECK CHECK. Bara Glee, better with you, cougar town, modern family och The big bang theory kvar denna vecka då! Men det tar vi på söndag.

Nu väntar jag på att GREYS ANATOMY ska börja, sedan går jag och lägger mig och taggar, Samhälls, Engelska och bio med skolan imorgon. Efter skolan tar jag mig så snabbt som möjligt hem och sover en timme sedan packar och pluggar jag. Ja, det låter bra! :D

Något annat som hänt idag är att Håkans nya skiva, Två steg från paradise, släpptes. Jag är lite ledsen över att jag inte förhandsbokade den... Men jag får köpa den sen när jag får pengar. Längtar iallafall! :D och den har bara fått bra recensioner! Det låter ju lovande! Men ja, det är ju Håkan. Det kan inte vara dåligt. Vi säger så, nu ska jag gå på toa.
Hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar