torsdag 14 oktober 2010

5 dagar, 6 timmar, 3 minuter och 13 sekunder

Äh, jag orkar inte. Jag hade tänkt plugga ikväll. Men vet ni vad? Jag hittar nog lite tid i helgen till att plugga. Så ikväll blir det att se på serier och packa istället.

Första snön kom idag. Jag blev alldeles lycklig. Ni förstår inte. Sen hade jag en jätte bra lunch. Bättre än på mycket länge. Allt kändes så bra. Så rätt. Allt verkar fungera igen. Att bli instängd på toaletten var inte heller helt fel. Men sen märkte jag att jag glömt mitt busskort hemma... Det sög. Verkligen. Efter jag märkt det var vi tvungna att gå i snö blandat regn ner till stan. Mina skor blev blöta. Mina sockar också. Sen fick jag panik och var helt uppriven angående busskortet. Haha, fail på mig. Väl nere på stan skulle vi till Idun och se på bio. Precious. Rätt dålig film, orkar inte skriva mer om den.

Sen var det dags att sluta och för mig att deppa sönder för att jag inte skulle ta mig hem. Men kring kvart över tre kom Astrid förbi busskuren och jag fick låna pengar för att åka hem! TACK ASTRID!

Jag hann även träffa Leo idag. Har inte träffat han sen jag gick ut nian! Herregud. Sen tog jag 16.00 bussen hem. Lyssnade på intressanta diskussioner som småpojkarna hade.
Och ja, nu blir det att lyssna på musik, packa och se på serier. Överlag bra dag! Jag har dessutom Batman på bröstet! Fast det kanske jag redan sagt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar