måndag 5 juli 2010

HEMMA



Piteå var mycket bra :D haha trots att vädret inte var toppen hela tiden.
Vi badade på "Äventyrsbadet" och stekte med Ben&Jerrys.
Vi pratade skrattade och åt. Hade det trevligt med andra ord.




Innan jag for iväg mot Piteå fick jag mig ett par nya jeans. Dom är väldigt skönt och jag gillar dom mycket. La även ett bud på ett par Inlines på tradera. SÅ SOM JAG HAR LETAT.




När jag sedan kom hem la jag ett nytt bud och vann dom! Så nu ska jag bara betala och sedan skickas ett par inlines hem till mig. Det blir mycket bra tror jag.



Första dagen på sista jobbveckan är avklarad också. Vi har gjort... inte så mycket alls! =) Skönt men kanske lite drygt också...



Resten av kvällen spenderas med The secret life of the american teenager och massa go musik. Orkar inte skriva mer nu! :D Slänger in bilder från Helgen och kanske några bilder jag tog ikväll. Ska kolla igenom och välja. PUSS






Ska ner och duscha och sedan sova tidigt så jag orkar jobba imorgon snart. JAJA HEEEJDÅ!


1 kommentar: