torsdag 8 juli 2010


På bilden ser ni min Kanin SKELIS. hihi <3

ÅÅåååh, åååh, jag vill skita på någon. (Haha nej verkligen inte!)
Har iallafall just gjort en system uppdatering på min telefon och telefonen (smart som den är) gjorde automatiskt en säkerhetskopia. När jag sedan skulle återställa den tog det hundra år så jag stängde av telefonen. Nu är hela min startsida på telefonen borta... OCH JAG MINNS INTE HUR DEN SÅG UT! Jaja, jag vet. Det kunde vart värre! Allt annat är ju kvar (A) fast den har blivit seg...

Annars så är det bara 1 dag på jobbet kvar. Vilket känns underbart skönt!


På bilden här nedan ska ni bara kolla på det vänstra ögat. Ni ser en röd PRICK och lite blått.
Min kära bror sköt mig med sin softairgun.
Visst är han underbar...?
(Jag är glad att det inte blev värre.)
NU, HEJDÅ!


1 kommentar:

  1. Ajajajajaj.. men nu är vi likisar iallafall, lite. Klöste mig själv på näsan. Det ser ut som att jag har dragigt ut en näsring från näsan, typ. Du får väl se imorron! Aja, ditt var värre, i know. Men ändå. Hihi.

    SvaraRadera