fredag 9 juli 2010

Har just kommit hem från en mycket trevlig kväll med Towe, Emelie och Eclipse.
JAG ÄLSKAR FILM NUMERO 3 i Twilight serien. Men det känns inte okej att tycka om Twiligt efter hysterin. När jag hittade de första böckerna och kärade ner mig i dom visste ingen att dom fanns. Men nu är det verkligen en hysteri. Inte okej när det faktiskt handlar om en så pass bra serie. Bara att gilla läget helt enkelt.

Han även innan bion shoppa lite. (A) ILLA! Köpte mig iallafall en GIGANTISK klänning, en grå/vit tröja, ett par solglasögon och en klocka =) Men nu måste jag verkligen spara och söka upp pengar på mitt rum för vi far till GÖTEBORG. FATTAR NI? G-Ö-T-E-B-O-R-G! Jag kan inte vänta!

Nu tror jag faktiskt att jag går och lägger mig. Klev upp tidigt idag och är rätt nöjd med dagen som den har varit. Så ja, Gonatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar