måndag 3 augusti 2009

Tjolahopp tjolahej tjolahoppsansa.
Idag blev det Nolia igen.
Köpte en Carpe Diem grej jag ska sätta upp på väggen ovanför skrivbordet.
Äntligen något där!
Sen köpte jag en kedja som jag kan göra flera halsband av typ, eller jag kna byta "hängen". Köpte några sådana också.
Vad köpte jag mer?
Inget tror jag.

Blir ingen mössa. =/
Det är alldeles för mycket pengar!
Även om den var fin!

Och till dagens jobbiga grej.
Jag har alltid velat ha glasögon, och har ofta gått in på olika glasögon affärer bara för att prova.
Och idag, hade jag tid hos optikern.
Så det blir glasögon för mig nu!
Men grejen är den.
Förut när jag provade glasögon var det mycket som sgå bra ut och så. Men nu när det verkligen gäller är allt fel. Tråkigt. Men det blir nog bra tillslut.
Sen nu för ett tag sen kom jag på att jag vill nog egentligen inte pierca mig.
Kommer bara ångra mig och blablabla. Och just därför så vill jag göra något mer permanent. xD En tatuering. Inte bara en, typ fem stycken eller något! :D Fast när detta blir får vi se.
Först ska jag välja glasögon.
hare fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar