tisdag 25 augusti 2009

Hemma

Två dagar på vecka två har gått.
Jag är trött och storm trivs.
Klassen är riktigt skön.
Och skolan är mycket fin.

Sitter ute på gården nu och steker med min nya dator.
Inte så mycket att steka med dock :O
Men stekar gör jag.
Spotify har jag laddat ner! (<3)
Och det finns inga bilder.
Men det kommer ska ni se mina vänner!

Idag, Idag hade vi idrott.
Jag trodde vi skulle ha med oss idrottskläder.
men det visar sig att jag hade fel.
Så jag hade tagit med mig hela väskan i onödan.
I väskan fanns två par skor (ute och inneskor)
Och samma sak med kläderna.
Plus böcker
och sedan en dator.
Den var mycket tung.
Och på lunchen gick jag och Cornelia ner och tog ett skåp så vi slapp bära på våra väskor. haha.
Jag var lite små rädd att dom skulle knipsa låset och typ ta min dator ;( haha. Inte egentligen men ja (A)

Hoppas ni har det bra!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar