söndag 2 augusti 2009

Har inte gläömt er.
hehe.
Den här veckan har varit en shopping vecka.
I tisdags köpte jag en tshirt, ett par jeans och en kofta.
Sen på torsdagen köpte jag tre tröjor och idag!
Idag (lördag) köpte jag en kofta och ett par jeans. Två halsdukar också! Hittade en jag ville ha men köpte den inte, sen ringde jag mamma och bad henne köpa den. Men hon visste inte vilken den var, efter många om och men så köpte hon 2 halsdukar. En av dom var den rätta. =) Vet inte om jag tyckte om den andra. Men det blir nog bra! hehe, imorgon blir det nog Nolia låter det som. Och sen blir det nolia igen på måndag.

Nämnde jag att Katarina Malte Alice och Ellen följde med hem till Vännäsby igår? Det gjorde dom iallafall och dom far hem imorgon =) Nu hoppas vi på bättre väder och en fortsatt trevlig sommar.

En dag ska jag visa dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar