måndag 11 februari 2013

2013.02.11

Dagarna bara flyger förbi. Jag jobbar, myser och är trött. Efter jobbet i fredags så for jag i alla fall in till stan för att sedan bege mig till Towe för att förfesta med Jocke, Towe, Hannes, Joppe, Petrus och någon till kille som jag tror kallades Örnen? Trevlig kväll som slutade alldeles för sent för min del. Hur trött som helst. Gick förbi inne på MAX för att säga hej till Alfred och Viktor också!


Lördagen blev inte helt som planerat. Mamma skulle komma in till stan och äta på Kinarestaurang med mig men så blev inte fallet så istället för jag och Petrus till Great eastern ensamma och åt.

Helgen fortsatte i trötta spår med mys fram för Game of thrones.


Så, i alla fall, är nu hemma denna måndag efter 3 timmars jobb. Är helt slut, jätte trött och det snurrar i hela huvudet. Har lovat att jobba imorgon om detta inte bryter ut i någon av alla sjukdomar som går. Då vet ni vad jag har för mig i alla fall! Ledig på onsdag och jobbar sent både torsdag och fredag. Men inte ska jag klaga, jag får ju jobba i alla fall! :D


Nu ska jag äta kanelbullar och vila. Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar