måndag 18 februari 2013

2013.02.18

 
Jag lever och mår bra. Har en förkylning i kroppen som sakta smyger sig fram. Jag jobbar och myser nu för tiden. Petrus dök oväntat upp i torsdags efter jobbet. Finaste. Skjutsade mig till jobbet på fredagen för att sedan hämta mig efter jobbet. Det blev en himla sen middag denna fredag. Men mysigt hade vi.



Under lördagen var jag trött. Vi träffade André och var i Klabböle en stund. Sen hände inte mycket mer förrän idag då vi varit på äventyr. Komvux, lunch och titta i lite butiker. Mötte sedan upp Towe för en lång pratstund över en fika som gästades av Alfred och Freyja.

Nu sitter jag här i Röbäck igen. Väntar på att Petrus ska komma hem från Klabböle. Under tiden ser jag på Vampire diaries och imorgon ska jag till sjukgymnasten.

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar