torsdag 28 april 2011

2011.04.28

Förutom Evelinas födelsedag så var det ju faktiskt skola också.
Dagen började med att jag försov mig. Jag hann som tur med 07.25 bussen, så jag blev inte sen.
Första lektionen var samhällskunskap, där förberedde vi inför den kommande debatten.
Sen var det engelska, vi förberedde inför nationella.
Efter det kom debatten. Vi fick 1 timme att förbereda oss på lite till och sedan var det dags! NU ÄR DET GJORT, och vi vann faktiskt, hur vettigt det var är en annan fråga ;)

Skippade att fara på genrepet, for hem istället, pluggade jag? Nej...
Well, imorgon är det först dans, sedan idrott. På idrotten är det teori som gäller. Kommer några snubbar och ska prata om droger med oss. Sedan är det dans igen kl 14.00, samling kl 13.30 nere på stan. Så ingen matte för mig :( Sen är nästa uppvisning kl 15.00 och jag har bestämt mig för att inte vara med. Fast kanske ändrar jag mig? Troligtvis inte.
Efter dansen beger jag mig ner till Towe för att spendera kvällen där. Blir troligtvis trevligt! :D
Hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar