lördag 2 april 2011

2011.04.02

Igår var det 1 April. ÄNTLIGEN! Snart Gränsen! :D :D :D
Igår var det praktik, som alla andra dagar, vi redigerade bilder och jag slutade tidigare för att fara till tandläkaren och hämta ut min "tandställning". Mycket fin är den! På kvällen tog jag det bara lugnt. Såg på TV och bara mös.

Idag var det så att jag skulle in till stan och fota en modevisning (praktiken). Det gick inte bra alls... men någon bild fick jag förhoppningsvis! Blev även ett par Converse rikare! :D :D :D Fina röda.
Har nog vaknat på fel sida idag också... inte min dag!

 

Senare blir det att baka en kladdkaka och se lite film. Hoppas ni har det bra! :D (Har fortfarande ont i foten sen sportlovet, kunde inte prova ett par gummistövlar idag för att jag inte kan böja ut foten tillräckligt, vilket troligtvis betyder att jag inte kan trycka på mig mina pjäxor heller, hoppas verkligen det blir bättre innan Gränsen!!)

1 kommentar:

  1. Haha, ja stackars mig, buhuhu :'(. Lite jobbigt för jag ringde i förrgår och då fick jag inget svar även fast jag ringde tre gånger, sedan när jag ringer idag så berättar dom att skidorna tog slut igår.
    Sedan har jag faktiskt tidigare kollat med Ute Butiken om dom kunde beställa, men jag har inte fått nått svar av dom än, men kaaaanske, och då blir jag glad! =)

    Haha, vad långt jag skrev.

    SvaraRadera