tisdag 26 april 2011

2011.04.26

Jag är äntligen hemma.
Världens längsta och jobbigaste resa hem hade vi igår. Inget hände den var bara dryg, eller ja! Vi höll på att få soppa torsk (A)
I alla fall, vi var hemma någon gång inatt, sjukt drygt att kliva upp imorse. Men här sitter jag, i klassrummet, på skolan. Underbart, känns rätt skönt! Trodde dock att jag var pigg när jag kom hit, men nu slog tröttheten mig. Blir kul att se om jag somnar (Y)

Haha, imorse när jag stod och sminkade mig trodde jag mig kunna sminka över min googlebränna, det gick icket. Jag blev grå. Men nu är det nog nästan borta (Y) Sminket alltså... Inte googlebrännan!

I eftermiddag blir det att gå till tandläkaren, det blir intressant.
Tänker även slänga in två Grattis, ett till Mikael som fyllde år förra onsdagen och ett till Petter som fyllde år igår. GRATTIS POJKAR!
Jaja, nu måste jag lyssna! Hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar