onsdag 13 april 2011

2011.04.13

Imorgon är det dags för årets första nationella. Uppsatsskrivande i svenska B. Jag är faktiskt lite nervös. Men förhoppningsvis går det bra.
Hoppas även att jag får något gjort efter nationella, har faktiskt en del andra skolarbeten som verkligen MÅSTE göras och lämnas in efter påsklovet. Har även två stora prov på G... Två böcker måste också läsas. Hur ska detta gå?

Jag är iallafall super taggad på Gränsen nu under lovet! :D Kommer blir grymt! (Y) Sen är det snart sommar, vilket vore underbart.


Lars Winnerbäck kommer till Umeå till hösten. Vore trevligt att lyxa till det och se han i år igen. 1 gång per år har det ju blivit på senaste tiden ;) haha. En sväng ner till Stockholm i sommar för att se Linkin park vore väl inte heller helt fel. Fast... det blir inte av. Menmen, livet leker...

Har massa foto idéer som jag ska försöka genomföra i sommar! :D Kommer bli peerry. ;) Nu ska jag fara och handla till nationella imorgon. BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar