onsdag 19 augusti 2015

En helg i Övik


Mitt bandage åkte av för ganska precis en månad sen. Jag känner alla fem fingrar och de fungerar som de ska, åtminstone i min åsikt. Även om det inte är jätte fint så är jag himla nöjd, det är så mycket bättre än innan.
Vilket som, samma dag som jag tog bort bandaget åkte jag och Petrus ner till Övik för att mysa. På fredagkvällen kom Sandra över och vi åt alla middag och åkte sedan till Sandras stuga för att ta båten in till stan och spela lite minigolf. Vi gjorde en fuling och parkerade båten just bredvid den bryggan för de stora båtarna. Gick sedan in till Valla kiosken, spelade minigolf (jag förlorade) och åt mjukglass. Avslutade kvällen med te hos Sandra innan vi vände tillbaka till Torpet. Lördag innebar en tur in till stan och sedan middag med Petrus mormor och morfar. Gottgottgott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar