onsdag 19 augusti 2015

2015.08.19

Jag har haft en jätte bra sommar. En sommar där jag för en gångs skull varit ledig och bara andats och njutit. Jag har umgåtts med vänner och hittat på småsaker som jag aldrig skulle ha orkat i vanliga fall. Tacktacktack, även om vädret inte visat sig förrän i helgen. Förra måndagen började jag jobba på en ny förskola, Pennan, även den här på teg. Skall bara stanna där i sammanlagt tre veckor. Gör min sista vecka nästa vecka med andra ord. Idag har jag däremot varit hemma från jobbet, imorse trodde jag att det var feber. Har haft en jobbig natt med frossa och ont i huvudet. Efter att jag ringt jobbet vaknade jag med att hela rummet snurrade och jag insåg att det möjligen bara var en släng av vätskebrist, har ju trots allt varit typ 100 grader varmt hela helgen och veckan. Blir hemma imorgon också dock. To be safe. Känner mig bättre nu i alla fall, efter massor av vatten och Resorb.



Men nu till vad jag egentligen har velat berätta hur länge som helst nu. Den 31 augusti börjar jag plugga igen! Denna gång på Universitetet dock!!! Herreminje vad jag är nervös, helt sjukt. Beteendevetenskapliga programmet mot IT-miljöer står i alla fall på schemat och jag är jätte taggad. Har fått hem två av tre böcker i första kursen och det känns så himla vuxet. Jätte konstigt. Lilla jag på Umeå Universitet. Jobbar i samma stund på mitt mod, haha. Jag är jätte rädd för nollning och inspark och allt vad det betyder. Allt detta ståhej börjar ju redan den 30 augusti. Om ni bara visste hur det pirrar i min mage. LALALLA. 


Nu ska jag se på lite Suits och vänta in Petrus. PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar