onsdag 20 maj 2015

2015.05.20


Jag är ofta trött, jag jobbar, jag sover, jag har bakat bullar,  läst böcker, har träffat Freyja en kortstud över en tacomiddag hos Towe och Jakob (så ja, jag har träffat dom också + Evelina), blivit bjuden på pizza av Petrus jobbarkompis Kevin, kollat i gamla lådor på vinden hemma hos mamma och pappa, ätit middag i Röbäck, hängt en del med Andre och Dagny.
Ja ni förstår. Jag är inte död, bara väldigt trött och "upptagen". Tog i måndags tag i träningen och hoppas att jag håller fast vid den. Idag vilar jag dock. Tidigare i veckan fick jag en jobbförfrågan inför hösten som jag är väldigt kluven över, den är trots allt i Vännäsby och vem vet vad jag egentligen har för planer inför hösten. Plugga eller jobba?

Planerar lite smått sommaren och ska som tidigare år till Johns stuga på midsommar. Hur jag ska ta mig dit är ännu oklart då Petrus jobbar kväll och ville komma ut efter jobbet. Vi får klura!

Nu ska jag sova tills Greys börjar! HEJDÅ PÅ ER!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar