söndag 3 maj 2015

2015.05.03

Måndag, tisdag, onsdag torsdag. Veckorna bara rinner förbi och vi är redan inne på dag tre i maj. Jag tittar för tillfället på True detective och laddar upp för denna dag. Strax innan klockan tre kommer familjen hit och hämtar mig för att åka vidare till Ulrika som fyller 40 år imorgon! Grattis grattis!
I övrigt denna långhelg har jag haft det fullt upp. Stängning i torsdags följt av ledig fredag med en tur till Strömpilen, fika med Lovisa och sedan grillmiddag med Andre och Dagny. Efter detta en tur upp till Ålidhem och Tomtebo för att skjutsa två av Petrus jobbarkompisar.

Lördagen följde i samma tempo. En tur på stan, en sväng förbi i Towe och Jakobs nya lägenhet och sedan vidare på födelsedagsmiddag på Västerslätt. Petrus kusiner som fyllde år.

För er som missat har jag varit en sväng till Åre också! Förra helgen för att vara exakt. Mycket trevligt trots sjukdom och dåligt väder. Hade även några dagar innan avresa lyckats dra på mig två gigantiska skavsår också.. haha. Äsch, man lever bara en gång ;)

Dags att göra något vettigt nu kanske? Ja, vi ser väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar