måndag 23 februari 2015

2015.02.23

Igår köpte jag och Petrus en ny matta till vardagsrummet och det blev bra utifrån förutsättningarna. Jag har lite beslutsångest. Bättre än innan i allafall! Annars så har vi lite jobbigt väder ute, regnet har tittat fram under dagen och nu blåser det. På onsdag drar vi igång arbetet för att starta upp den nya avdelningen och jag är både taggad och nervös. Jag hoppas att det ska bli så bra som möjligt samtidigt som jag är så himla rädd att inte väga upp till vad som förväntas av mig.
Vi har fått i uppdrag att ta med en bok som haft betydelse för oss som person. Den enda bok jag kan komma och tänka på är en bok jag inte har i min ägo. Ska se vad jag kan göra, kanske har jag någon annan bok här hemma.

Nu tänker jag avrunda denna dag med jobb och kvällsmöte genom att kura ihop mig i sängen med en bok och vänta in Petrus. Han borde komma hem när som helst.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar