onsdag 18 februari 2015

2015.02.18

Onsdag igen och snart är den över. Om jag ska vara helt ärlig kommer jag knappt ihåg vad som hänt de senaste dagarna. I fredags var det inflyttningsfest hos Anette på Sandåkern direkt efter jobbet. Fortsatte helgen med Alla hjärtans dag. Började dagen med frukost i soffan och fortsatte med att öppna dörren. Först kom Andre och Dagny förbi. Senare tittade Anna och Hasse förbi för att säga hej och mitt i allt detta besökande ringde en granne på dörren för lite TV support hjälp av Petrus.
Fortsatte dagen med massor utav mys, en promenad, god middag och sedan glass och en till promenad. Bästa mysdagen.

Söndagen ägnade jag till frysen medan Petrus var och jobbade. Så nu är den avfrostad och fin.

Imorgon är det dags för Tegsdagen vilket betyder att alla barn är lediga och vi pedagoger ska gå på föreläsningar hela dagen. Sedan har jag bara tre dagar kvar på avdelningen jag jobbar på nu. Onsdag, torsdag och fredag nästa vecka har vi upptakt/introduktionsdagar inför öppnandet av en ny avdelning from. 2 mars! Är lite nervös samtidigt som det känns jätte spännande.

Nu ska jag koka lite te och ladda upp för Greys om en 45 min :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar