onsdag 21 januari 2015

2015.01.21

Jag har officiellt avbokat alla bokade träningspass denna vecka och det svider i själen. Jag och kroppen vill ju tydligen inte samma sak just nu och det är väl bara att lyssna. Var tillbaka på jobbet idag i alla fall och det gick superbra fram till lunch då kroppen inte ville mer, den bara skrek efter soffan. Lyckades hålla ut de sista timmarna och tog mig sedan en ofrivillig sovstund på soffan hemma innan jag rullade smaklösa köttbullar som jag serverade med rätt så smaklösa stuvade makaroner. Jag är så besviken. Varför smakar inget jag lagat något?

Hejdå
/Besviken_tjej_93

1 kommentar:

  1. Har du försökt med kryddor av olika slag. Någon kock sa dessutom att man kunde ta tre gånger mer kryddor för att få en bättre smak på maten. Prova det nästa gång hjärtat. Kram Mm

    SvaraRadera