tisdag 13 januari 2015

2015.01.13

Ute bjuder miljön in till snö och kalla temperaturer och jag njuter och andas in så mycket som möjligt. På jobbet bjuds det på nya föräldrar och nya rutnier och jag har lite svårt att ta in allt. Sakta men säkert faller det som tur är på plats, trots allt. Idag var det dock min tur att försova mig och i panik försöka få livet utanför att stanna. Väl på jobbet, 45 minuter sen, kunde jag aldrig riktigt fokusera. Vem är jag som bara försover mig sådär?
Sitter för tillfället och tittar på tacopajen jag tillagat och ätit till middag och funderar på hur jag ska göra med resterna, det är ju näst intill en hel paj kvar.
Om 45 minuter tänker jag befinna mig på Träna för att prova på något helt nytt, Cxworx, för att sedan avsluta med något jag kan, Bodystep.

Imorgon tar jag nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar