tisdag 30 december 2014

2014.12.30

Det här med att bli väckt när man somnat. Inatt blev jag väckt just efter klockan 02.00 av Petrus. Från my point of view så var han lätt panikslagen, men så var inte fallet tydligen. Telefonen hade åkt i golvet. Skärmen sprucken och touchen helt trasig. Den älskade Oppon är nu trasig och han har just beställt en ny telefon. Denna gång också något underligt, en One+One. Med invite och allt. Vad jag ville komma fram till var att min kropp verkligen inte lyder när jag blir väckt sådär. Jag började gråta och blev lite lätt panikslagen jag själv. Det är så jobbigt, haha.

Själv gottar jag mig i en smygande träningsvärk från gårdagens Body attack pass. Om en liten stund ska vi åka iväg på Netonnet för sista gången i år och sedan ska jag hem och städa och Petrus vidare till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar