söndag 28 december 2014

2014.12.28

Idag är det 28 december. Tiden bara rullar iväg och på torsdag är det 2015. Julen smög sig förbi och vi åt mat, såg på film, skrattade, åkte skrana, var på Larsas grav och bara mös i allmänhet. Bytte Järved på Smedsbyn på juldagen för lite mer godis och kakor. Avslutade julen med soppa hemma på Jägarvägen tillsammans med Puppen.
Sen kom annandagen och jag hängde på stan utan anledning medan Petrus var på jobbet. Mötte honom sedan hemma innan vi tillsammans gick tillbaka till stan för att checka in på Scandic plaza, äta middag på Guitars (Jättegott för övrigt!!!) och se sista Hobbit filmen på SF. Vaknade på lördagen i vårt hotellrum och avnjöt sedan en härlig frukost innan jag fick sova hela dagen i soffan. (Hehhe, ja. Ni läste rätt.) Fick senare sällskap av Freyja, Evelina och Sara.

Som ni ser är inte mitt liv helt stilla just nu. Även om det inte händer överdrivet mycket. Jag är nöjd och känner inte att det suger jätte mycket att vara arbetslös. Inte ännu i alla fall. Avslutade denna vecka hos mamma och pappa i alla fall. Middag och sällskapsspel och nu ska jag koka te trots att klockan är alldeles för mycket.

Byebye potatisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar