söndag 9 november 2014

2014.11.09

Helgen är över och jag avslutade den med tårta hos mormor och morfar för att fira farsdag och ett 60 minuters Body step pass. I övrigt har helgen bjudit på monopol igår med Towe och Jacob och födelsedagsmiddag hos Åke och Karin i fredags då Karin fyllde år.

Bra helg tycker jag! De flesta julklappar har även införskaffats och är antingen på plats eller på väg hit. Känns mycket bra det också. Nya träningsskor har jag även införskaffat, trots att jag egentligen kanske inte hade råd. (men det var fantastiskt att få träna med dem idag, helt klart värt det)

Jag är så uppe i varv just nu att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Ska försöka lägga den sista energin på att slänga ihop lite mat och sedan ta mig till soffan. Imorgon väntar jobb, Body attack och Sh'bam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar