onsdag 5 november 2014

2014.11.05


Jag måste erkänna att jag känner mig lite grinig. Trots en bra dag och snö på marken. (JA VI HAR SNÖ OCH DEN FÖLL IGÅR!!!! (med andra ord låg den kvar över vintern och hittils hela dagen, jag är så lycklig))
När jag skulle cykla hem från jobbet (självklart en risktagning eftersom det är svin halt) så lyckas jag såklart att ramla med cykeln. Jag såg olyckan komma och kände bara, go with it. Allt gick bra och jag kunde cykla hem utan problem. Problemet vara bara att jag kände mig så frustrerad, tittade en tjej i ögonen precis när cykeln vek undan för isfläcken och hon vänder sig inte ens om för att kolla om det gick bra. Jag har svårt att tro att hon missade hela grejen. Blir bara irriterad.
Jag menar inte att jag vill ha hennes medlidande, jag led ju inte ens. Men tänk om det faktiskt gått illa, skulle jag fått ligga kvar då? tills någon som gick förbi kände sig manad att hjälpa mig. Dör inombords över sådana dumheter.


Nu ska jag ladda om och sova en liten stund på soffan innan jag ska fara och träna. Taggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar