söndag 25 maj 2014

2014.05.25

Stygnen är borta och jag och Freyja hängde hela fredag eftermiddag och kväll, trots att tanken bara var att ses en liten stund. Lördagen spenderades med att göra klart matteuppdraget. Denna helg har med andra ord varit så gott som mattefri. Firade med att äta frukost/lunch på stan med Petrus innan han skulle jobba. Sedan sov jag en stund på soffan innan jag bakade massa bullar. Choklad och vaniljbullar. Kände mig jätte duktig.

Idag är det söndag vilket betyder EU-val och morsdag. Gick och röstade och åkte sedan ut till mormor och morfar en liten stund. Fika och lunch innan jag kom hem till soffan igen, där jag somnade. Så nu är jag redo för att äta något, trots att jag inte är hungrig alls. Så gröt kanske är aktuellt.

Och imorgon går jag äntligen tillbaka till jobbet och jag hoppas så himla mycket att mitt knä håller. Vill inte vara hemma mer. Har en kortvecka framför mig då torsdag är en röd dag. Hoppas att solen vill titta fram också!

Hare fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar