måndag 12 maj 2014

2014.05.12

Det är måndag och jag är återigen sjukskriven. Det suger. Operationen gick åtminstone bra. Uppvaket var smärtfritt och när jag sedan skulle få åka hem började jag må piss dåligt bokstavligt talat. Fick ligga kvar i någon extra timme eller två för att kunna stå upprätt utan att vilja kräkas. (Vilket jag gjorde ändå senare) Väl hemma på parkeringen, efter en hemsk bilfärd hem, så kräktes jag. Gick sedan upp till sängen och sov några timmar innan jag försökte äta en macka. När jag senare fått i mig mackan åkte vi på Godishuset, eftersom jag kände mig piggare och promt ville ha godis. Skulle nog stannat hemma.... Vårt lilla äventyr slutade med att jag kräktes utanför godishuset och låg sedan i soffan hela kvällen framför Eurovision. Bra dag.

Har idag lyckats ta en dusch och försöker nu ta igen matten som fallit lite efter i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar