fredag 21 februari 2014

2014.02.21

Klockan är 15.40 och jag har bara ätit havregrynsgröt idag. Inga kakor. Första dagen sedan jag blev sjukskriven. Började dagen med en långpromenad mot Kolbäckbron och sedan tillbaka mot centrum och över Kyrkbron och hem. Känns så himla bra. Skavsåret är nästan värt det.


Nu ska jag slänga på mig lite kläder och gå bort till ica i denna snöstorm. Ska handla lite inför middag. Ska inte äta kycklingsallad idag!!! Ha ätit det varje dag denna vecka. Petrus också. Vi gjorde salladen i måndags och sista matlådan fick Petrus med sig idag. Kan ju bara säga att jag igår med sista tallriken var lite less. Så ikväll blir det lite tortellini med spenat för mig.

Petrus har jobbat 12.30-21.45 sen i tisdags och det är så ensamt på eftermiddagarna/kvällarna. Äsch! nu ska jag gå och handla. HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar