söndag 16 februari 2014

2014.02.16


Hela vår soffa är på plats i lägenheten och det känns jätte bra. Ligger snorig och trött i den just nu och ser på Herrstafetten. Så spännande. hehe. Även om det känns som att guldet är ganska säkert, men vad som helst kan hända!!

Igår väcktes vi av mamma som sa hej och sedan åkte vi till Klabböle och fikade innan vi fick hjälp att hämta sista delen av soffan. Efter allt detta landade jag på stan för att möta upp Towe som sedan kom hit till oss för att äta sushi medan vi åt fiskpinnar. Stannade gjorde hon också en stund. Mysmys.

Såret läker mer och mer för varje dag och ser inte lika hemskt ut längre. Har fått bort massa blod och död ut också, vilket jag tror gjort mest för att det inte ska se så äckligt ut. Men en liten bergkedja har jag fortfarande. ;) och handen är så svag. SÅ SVAG. HELT SJUKT.


Under fredagen, alla hjärtans dag, så var jag mest ensam. Petrus jobbade till 20.15. Men då, när han slutade stod jag där utanför och kidnappade honom till SF. haha. Skämt och sido gick vi på bio och åt godis. Sedan sprang vi hem i regnet. Var också mysigt.

Nu ska jag återgå till skidåkningen! Inte mycket kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar