onsdag 11 december 2013

2013.12.11

Igår hade jag en toppen dag på jobbet. Åkte in till stan för att titta på Towe när hon skulle sjunga på sin avslutningskonsert. Efter det åkte jag till Petrus och sov där. Låter väl som en himla bra dag va? Fast det var det inte. Det där var de bra sakerna. Väl i stan så stod all lokaltrafik still, pga. underkylt regn. REGN. All snö regnade bort, kvar är bara is och halka. Evelina kom som tur var till min undsättning! Hon skjutsade mig även till Petrus efter konserten, snäll som hon är! (det gick ingen buss hem förrän 22) När jag sedan skulle ta bussen hem kl.22 så kom den aldrig. Så blev illa tvungen att sova hos Petrus. Inte för att det var något dåligt. Men det var inte enligt planerna.

Annars då? Jobbade idag, det gick bra. Jobbar några få timmar imorgon innan jag ska hem och göra något vettigt. Vad jag ska göra är ännu oklart. På fredag jobbar jag ett lååångt pass. "Bytte" bort min superfredag för att få fler timmar denna månad. Öppnar fortfarande men jobbar liteeee längre än 12.30.

Nu ska jag njuta av Chicago fire, skumtomtar, te, mackor och Greys anatomy. (Inte allt på samma gång ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar