söndag 1 december 2013

2013.12.02


Efter en helg både på hemmaplan (med middag tillsammans med familjen, Petrus, Rebecka och Krister) och i Röbäck avslutade jag med 145 squats, 85 crunches och 40 sekunder plankan. Nu ligger jag nyduschad och nerbäddad i sängen. Imorgon står jobb på schemat, likaså resten av veckan. Bortsett från onsdag då jag ska till Hand och plastikkirurgen. Om jag jobbar innan detta besök är ännu oklart. Något annat jag har planerat denna vecka är att jag och Petrus på tisdag skriver under papper för lägenheten. Jag är så otroligt taggad, helt sjuuukt. Synd bara att det är länge kvar.

Förresten i fredags kom Johan, förskolechefen, fram till mig och frågade om jag var sugen på att preliminärt jobba heltid december ut. Det tackade jag självklart ja till! Så i slutet av veckan får jag se hur resten av månaden ser ut.

OCH OM INGEN MISSAT SÅ SNÖADE DET MASSOR IGÅR KVÄLL/NATT OCH SNÖN LIGGER ÄNNU KVAR SÅ JAG TROR ATT DET ÄR VINTER PÅ RIKTIGT NU GÄNGET!!! *pepparpeppar* (har ju tänkt såhär många gånger i höst redan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar