lördag 26 oktober 2013

2013.10.26

Lönen kom igår och nu känns det som om den redan försvunnit. Hur lyckas jag med detta, varje månad? Finns ju inget stopp på mig!
Blev hämtad av Petrus efter jobbet igår och bjöd honom sedan på middag. Efter att ha tittat på ett rätt dåligt avsnitt av Skavlan såg vi vem som åkte ut ur idol och gick sedan och la oss. En relativt tidig kväll med andra ord.
Idag for Petrus iväg till Klabböle för att jobba lite och jag åkte ut till Strömpilen för att slösa pengar. Bestämde mig sedan för att även ta en titt förbi inne i stan men ångrade mig då det var HUUUUR mycket folk som helst. Så de ärendena jag hade inne i stan får vänta tills hetsen runt den nya gallerian lagt dig.

Nu har jag tänkt ta på mig lite andra kläder och sedan i regnet ta mig en promenad bort till Böleäng och Volvo. För att sedan äta mat och basta med Petrus ikväll. Hoppas alla har det lika bra som jag trots regnet! HEJDÅ

PS. Jag åkte på barnbiljett idag på bussen..... livin' on the edge. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar