lördag 5 oktober 2013

2013.10.05

Fick denna av Petrus när han kom igår. hihiih
Helgen startade igår klockan 12.30. Jag cyklade hem, bytte om och blev hämtad av Viktor. Gick runt med han och Alfred på stan en stund innan vi begav oss hem igen och jag började vänta på Petrus. Fredagsmys med IDOL innan jag total däckade just innan man fick veta vem som åkte ut.
Lördagen hittils har bjudit på mys i sängen, frukost, rensning av garderoben, Kent och en dusch. Vi ska alldeles snart, tillsammans med mamma, fara och handla och sedan grilla. Vi hade även tänkt prova baka en morotskaka. Bra helg hittils.

Förutom det så ringde mormor mig idag och jag blev glad och sedan skrattfärdig. Hon och morfar behövde hjälp med Words in a pic på facebook. (L)

1 kommentar:

  1. ååååh jag hade en sån där fast flodhäst (tror jag hade en till fast pingvin men tappade ena). Tycker fortfarande dom är så söta. Vill också ha en ny:]]] blev nostalgisk

    SvaraRadera