söndag 24 mars 2013

2013.03.24

Jag är hemma i Vännäsby igen efter en helg i Röbäck. Bio på lördagen med mamma och sedan mys på MAX under earth hour. Hostan har blivit bättre och jag hoppas att det håller i sig. Får se om jag jobbar imorgon om Emma ringer eller om jag stannar hemma och städar och har mig/försöker bli helt frisk tills på onsdag när jag jobbar mina egna tider. Only time will tell.

Bästa Petrus skjutsade i alla fall hem mig ikväll så att det inte skulle bli för sent. Vilket uppskattas jätte mycket även om det går bussar.

Helgen överlag har gått ut på att ta det så lugnt som möjligt utan att sova bort hela dagarna. Jag har klivit upp innan 12 ätit goda mackor till frukost och sedan suttit i soffan och läst en bok. Både lördag och söndag. Perfekt. Nästan ingen dator på hela helgen, tror det måste vara något slags rekord. Har börjat spela Quizkampen också! Spela mot mig!!!!!! *elodieee*

Nu ska jag sova! Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar