måndag 18 mars 2013

2013.03.18

Jag har på senaste tiden träffat både Towe och Freyja. Jag har förfestat nykter med Jocke, Mikael. Hannes, någon Erik, Petrus och Towe. Jag har jobbat, jag har varit i Stockholm, jag har träffat Lovisa mfl. Jag har sett The Killers (!!!), jag har varit med Petrus, vi har varit i Klabböle. Vi har träffat André och vi har kört fyrhjuling. Jag har köpt en snowboard och ett par snowboardskor och ett par nya springskor. Mitt i allt detta har jag också blivit sjuk.

Sjukdomen bjöd mig på en hosta som vägrar ge sig och som under helgen varit rätt bra. Men idag är den tillbaka igen och hostmedicinen verkar inte hjälpa. Jag har också smittat Petrus med min sjukdom så nu ligger han hemma i Röbäck och är sjuk.

Något annat... jag har gjort en magnetrönken och fått svar om mitt knä. Ytliga broskskador och några djupare. Vad som händer sen återstår att se.

Nu ska jag återgå till serier, gå in skor, städa och försöka bli frisk. Hejdå

1 kommentar:

  1. Du har inte fått reda på ngt mer om vad man ska göra med knät? Eller är det det du menar att du ska vänta på svar på?

    SvaraRadera