onsdag 9 maj 2012

2012.05.09 One tree hill

Jag vet att jag sa torsdag och att det idag är onsdag men jag skriver ändå. Ikväll måste jag hinna göra historieprovet och Arbetsmiljö och säkerhets uppgiften. Annars blir det kaos imorgon. För imorgon måste jag packapackapacka. Kaos kommer det nog bli ändå, men att oroa sig över ofärdiga uppgifter har jag inte tid med imorgon.

Hursomhelst, det var inte därför jag hörde av mig. Jag sitter just nu och ser på sista avsnittet någonsin av One tree hill. Säsong 9, avsnitt 13. Förstår ni hur länge serien har följt mig? Säsongen som helhet har varit speciell och jag älskar den. Även om den kanske inte riktigt har med serien som helhet att göra. Sista avsnittet känns lite jobbigt, men det är ett fint avslut och avsnittet är fullt med härlig musik som verkligen hör till serien som helhet. Åh, så perfekt avslut. Blir alldeles varm i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar