tisdag 1 maj 2012

2012.05.01

En spännande helg som började med rapportinlämning och avslutas i min säng en tisdag som denna.
Lördag - Kalas hos Petter som avslutades med en cykeltur hem kvart i sex på morgonen.
Söndag - Efter inte allt för många timmars sömn såg jag på serier innan jag, Petter och Mikael tog oss en biltur tull Sörmjöle där Freyja och Towe väntade. Kvällen fylldes av massa skratt och film. Helt ärligt vet jag inte alls när jag somnade. Jag vet bara att Mikael inte sov alls, han läste ut en hel bok istället. Vuxen som han är.
Måndag - Valborg stod på schemat och jag vaknade upp i Sörmjöle. Vi körde in till stan, åt på Frasses och begav oss sedan hem. Kring sex ringde grannen och hörde om jag kunde skjutsa han Kaj till Vännäs. Efter detta tog jag med mig Mikael och Mikael till Towe där vi hängde innan vi begav oss till Olearys och Östermalmsgatan. Kvällen slutade med en liten samling hos Moa och sedan körde jag med några pojkar i baksätet hem. La mig i min säng kring 5 och sov tills mamma väckte mig för lunch.

Jag är nöjd och imorgon beger jag mig tillbaka till verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar