söndag 29 april 2012

2012.04.29

Igår målade vi väggarna i trappen upp och ner och efter det ringde Jocke och bad mig hämta mat från Blå. Så i en härlig stress cyklade jag till Brån för att låna bil och skjutsa killarna. Efter det väntade några slags festligheter med badtunna. Kvällen flöt på och vid halv 2 skjutsade jag hem Kalle, Linus och Pontus.
När jag sedan kom tillbaka till Petter var endast han, Mikael, Towe, Petrus och Jocke kvar. Vi startade film och insåg sedan att klockan var fem.
Varken jag eller Jocke var speciellt trötta så vi plockade ihop lite och sedan bestämde jag mig för att cykla hem och Jocke och Towe för att ta första bussen hem till stan. Så kring 06.00 imorse var jag hemma efter en uppfriskande cykeltur. 11.55 vaknade jag till liv igen och har bestämt mig för att inte sova förrän ikväll. Tur att det är söndag och inget annat är planerat! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar