söndag 8 april 2012

2012.04.08

Gårdagens planer ändrades drastiskt när jag först bestämde mig för att följa med killarna och spela fotboll i Vännäs. Glada och taggade latjade vi lite på konstgräsplanen när Mikael ett tu tre började skrika. Dobbarna hade huggit fast och han hade i en vridning fallit över foten och hört den knaka. Ambulans tillkallades och till akuten följde jag med honom. Väl där gick allt relativt snabbt och efter röntgen konstaterades det att han hade en fraktur i fotleden och att det skulle opereras in två skruvar under kvällen.
Våra planer om grillning och hemmafest hos Mikael var ganska dödsdömda. När Mikael väl for in på operation hämtade resten mig och vi begav oss till Jocke för att förfesta. Jag i träningskläder kände mig rätt sliten och bestämde mig för att ta en buss hem när jag sagt hej till Towe som skulle anlända vid 22.00.

Det var min lördag det! och nu ska jag ta en dusch, packa och sedan försöka ta mig till Vännäs och tåget mot Lycksele för att sedan ta en buss till Sorsele. :) det blir nog bra! Lite skidåkning i veckan och sedan utgång på fredag med Moa och Towe! Kan inte bli så mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar