måndag 19 december 2011

2011.12.19

Ni förstår inte lättnaden jag känner just nu. Det sista är inlämnat och allt är frid och fröjd. Gud vad jag ska sova gott inatt och imorgon har jag bara 1 lektion sen slutar jag. Då blir det att hämta ut mitt pass, kanske att gå ner på stan och sedan när jag kommer hem plugga körkortsteori och se på serier jag missat under dessa veckor.

Livet känns inte så jobbigt längre och på lördag är det julafton. Jag har helt i denna stress missat alla fyra advent och allt annat som har med julen att göra. Synd. Får ta igen det nästa år och "fira" med att jag inte missade det sista Luciatåget på Midgård!
Jag känner för att bjuda på en bild. Men har ingen, bjuder på en/två+ någon till fin gif istället. Åh vad jag ska sova bra inatt.

2 kommentarer:

  1. Du har kämpat och varit så duktig denna termin. Njut snart av jullovet och stressa inte upp dig över småsaker. Släpp även kontrollen, Kramiz MM

    SvaraRadera
  2. MEN VAD HAR JAG SAGT OM DAMON? FOR REAL

    SvaraRadera