lördag 3 december 2011

2011.12.03

Igår fick jag hem säsong 1 av Community (boxen). Jag hängde även med Towe, Freyja, Mikael, Petter och John. Vi såg på lite serier och sen somnade jag tillslut. Så himla trevlig tjej alltså. Det blev hur som helst en ovanligt tidig kväll, alla verkade vara trötta, inte bara jag.

Så imorse åkte Towe hem med 09.00 bussen och jag låg i min säng och stirrade i taket till klockan 12. Tanken var idag att jag skulle få massor utav saker gjorda. Vad jag har gjort hittills:
- Lämnat in APU rapporten
- Klarat FAS B
- Målat ljusstakar

Imorgon ska Projekt och företagande uppgiften vara inlämnad och jag har inte börjat. Jag hoppas finna inspiration till att börja skriva idag och att jag sedan hinner skriva klart hela uppgiften ikväll. (Inget är omöjligt) Hinner jag klart så ägnar jag morgondagen åt religion och annat söndagsmys.

Planerar att införskaffa mig ett nytt objektiv. Har länge funderat på att byta ut mitt 18-55 ditt ett med mindre bländartal. Men det blir så förbannat dyrt för något jag egentligen inte är i så stort behov utav. Så jag klurar på att köpa ett vidvinkel, manuellt. Kan ju bli roligt.


Det är december, julen närmar sig och julkalendern är i full gång. Än så länge har jag bara hunnit se 1 avsnitt. Årets upplaga känns väldigt inspirerad av Charles Dickens Oliver Twist. Inte till någon nackdel! Jag tror fullt på att årets kommer att bli bra!

Så nu vet ni vad jag gör, skola, körkort, ingenting eller kollar på prylar. Om det skulle ta och komma lite snö i vintermörkret skulle allt kanske tillslut lösa sig. Skolan också. Hejdå

1 kommentar: