onsdag 16 februari 2011

2011.02.16

Jamen hejsan.
Jag har inget speciellt att berätta.
Allt är som vanligt, jag skjuter på skolarbeten och arbetar på skolan. :D
Mindyard arbetet är i full gång och alla bilder ska vara inlämnade på söndag.
Det känns inte allt för stressigt så det löser sig nog!

Har förberett för fotograferingen jag ska göra i studion imorgon. Kan berätta att jag bakat Trolldeg! :D Det kommer nog bli toppen! :D Något mer? Jo, Öppet hus imorgon kväll och mässa på Nolia på förmiddagen med bland annat föreläsning med Blondin Bella ;) Haha. Efter mässan ska jag upp på skolan och ha Svenska block. Vi ska se på film, Frankenstein är vad som visas... Det blir nog bra :) En bra dag trots längden!

Nu ska jag se serier för fulla muggar. Jag har:
3 avsnitt Glee
1 avsnitt One tree hill
2 avsnitt Gossip girl
1 avnsitt Better with you
1 avsnitt Modern family
1 avsnitt Skins
1 avsnitt Greek
och
1 avsnitt Big bang theory

Ligger jag efter lite? Svar, JA! :D :D :D Jag blir inte rastlös i helgen iallafall!

1 kommentar:

  1. Vad fint du gjorde med en massa färgglada färger på texten Moa ;)

    SvaraRadera