onsdag 9 februari 2011

2011.02.09

Idag har varit en relativt bra dag.
Började med Svenska C. Vilket inte var så lyckligt eftersom jag behövde dator och jag hade lämnat min hemma. Så får hoppas att vi har internet i helgen när jag är i Sorsele. Vilket jag säkert inte har... Får hoppas på det bästa! :D

Sen hade vi hål. Då gick jag och Towe ner på stan för att Intervjua en tjej. Det gick väl bra tycker jag. Sen åt vi på MAX och allt var frid och fröjd. Evelina kom och vi gick till skolan. Där väntade en ovärd Svenska B lektion och efter det en väldigt annorlunda, rolig och inte så jätte givande samhällslektion :D haha. Jesper (läraren) tyckte att Towe skulle ha en tyst vecka nästa vecka iallafall ;) Haha.



Nu är jag iallafall hemma, jag har kört bil, ätit (i omvänd ordning), och jag såg på Anettes facebook att hon hade laddat med godis vilket slutade med att jag också köpte godis. Så nu blir det att plugga till samhällsprovet och äta godis (Y) PERFA!

PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar