onsdag 22 december 2010

TORSDAG KVAR

Frusen och trött är jag hemma efter en full dag i staden.
Klockan 8 imorse var vi påväg in till Umeå. haha
Komisk kan jag tycka eftersom det inte öppnar förrän kl 10.

Jag fick iallafall med mig hem, 3 tröjor, en halsduk, en klänning, en BH och några julklappar. STRUMPBYXOR också. haha, har säkert glömt något? Men äh, skit samma. Jag är nöjd iallafall =) (En kopp också :])

Vi har även kört runt i en Toyota Prius istället för våran, eftersom den var på service. Det var roligt :]

Juste! Igår lyckades jag få in allt APU material på en skiva också. Men idag när jag skulle lämna den... Självklart hade jag glömt den hemma! Typsikt mig.

Jaja. nu ska jag värma mig och sedan äta lite. Sen får vi se vad kvällen erbjuder =)

1 kommentar:

  1. Ho Ho Ho från tomten. Jag och tomtemor kommer på Julafton.

    SvaraRadera