onsdag 1 december 2010

Onsdag, Dag 3

Haha orkar inte om det fortsätter så här i 1½ vecka till.
Började iallafall dagen kl.10 00 hemma hos Willy (våran handledare)
Han bjöd på mackor och té.
Efter det gick jag Fanny och Cecilia till musikanten sen gick dom ner på stan och jag tänkte att jag kunde gå upp till skolan i väntan på treornas projekt. (Ja, ni hörde rätt. Jag har gjort ingenting i princip hela dagen)
Gick med Emil, Alfred och Anthon upp till skolan åt lunch med dom sedan åt jag lunch igen med Evelina, Linnéa och Krille (Chrille... (A) ). Sen,sen,sen skit ord. Sen iallafall... så väntade vi bara på att projektet skulle börja och nu sitter jag här hemma :)

Imorgon ska jag nog inte ens in till stan. Ska spåna på omslaget och prov fota lite. Sedan om jag känner för det tar jag en buss in till stora staden Umeå och skolan. Ja, precis. HEJDÅ NUUU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar