tisdag 7 september 2010

43 dagar

Jag borde inte sitta här framför datorn och skjuta fram allt som borde göras.
Det är ju faktiskt inte så mycket alls egentligen.
  • Engelskan - Hitta en artikel på 2 sidor (om vad som helst!), sammanfatta den och lära mig 10 nya ord. Inte svårt.
  • Dammsuga mitt rum
  • Planera upp liv. (ELLER? Fundera lite på vad jag vill göra i framtiden iallafall)
  • Spara pengar.
  • Räkna ikapp i matten... (Jag menar, det är ju inte så svårt, och faktiskt lite kul)
  • Ta reda på vad som hände med höstjackan jag skickade tillbaka för att byta storlek.
  • Fundera på en önskelista. (Bara 43 dagar kvar till 17 bast)
  • Börja kolla på vinterkläder
  • TAGGA VINTERN HUR MYCKET SOM HELST! (Tagga mer med andra ord!! :D :D)
  • Och som sista punkt tänker jag påminna mig själv om att jag har två grupparbeten med samma grupp. MEKO och Samhällskunskap... Politik är inte min grej...
  • Sen ska det ju läsas en engelska bok också. Men ja, den tar jag när Mia säger att vi ska börja läsa.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket Moa Linnéa Lapinniemi! :)

    Men du, om du är smart så börjar du läsa nu, för då slipper du läsa sen. fast jag ska egentligen inte säga något, för jag har inte heller börjat. Heheh ;)

    SvaraRadera