lördag 4 september 2010

HÖST HÖST HÖST!

Mina dagar bara flyger iväg.
Jag är oinspirerad men ändå rätt nöjd med allt.
Jag är jätte taggad på vintern och tycker den kan snabba på.
Dagen har hittills fyllts med Gossip Girl. Har just börjat på tredje säsongen. Jag tycker jag jobbat på bra. Vecka 2½ och jag är på säsong tre. haha, jag är rätt nördig.

Serier är verkligen min grej tror jag och snart börjar alla serier igen. Säsong premiärer från den 13 September till den 23 September. AAAAAH :D :D :D Jag är såå sjukt lycklig över det, och sen senare i höste börjar alla serier på kanal 5 igen också! :D :D

haha Jag älskar hösten! Inte bara pga säsongs premiärer utan det blir kallt, mörk, mysigt,
orange, rött, gult, HÖST, min födelsedag och ja. Jag kan inte tycka om hösten mer :D

Nu ska jag försöka få tag på Emelie och sedan ska jag umgås med henne för det har vi kommit överens om.

HEJDÅ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar