tisdag 3 augusti 2010

Tisdagen den tredje augusti.
Redan augusti.
Herregud så snabbt det går!



Gårdagskvällen var mycket trevlig och enkel.
Vi åt middag och pratade en massa.
Såg film och gick sedan och la oss.

Idag vaknade jag och min hals gjorde ondare än igår morse och jag har även fått en knöl i gommen... Riktigt mysigt.

Det är en mycket fin rea på CDON och jag önskar jag hade lite mer pengar än vad jag har.
Jag är jätte sugen på en jätte fin höstjacka och ett par jätte fina kängor. Men det sitter i pengarna.


Om en vecka far jag till Göteborg. Way out West biljetterna är inte köpta ännu och jag har inte betalat resan (A) hehe.

Var det något mer? Jag är rätt fattig, ska köpa en epilator, kängor, en jacka, en massa saker på cdon, massa kläder och ja. Pengarna räcker inte till. Jag vill åka till Mormor och morfar och jag har virus på datorn. Jag fyller år om 2 månader också. Herregud. Jag behöver en ny säng... nytt täcke, och nya kuddar. Nya vinterkläder också. Jag behöver massa saker nu och jag kom just på att jag har massa pengar i ett kuvert på mitt rum! :D :D Ska gå upp och kolla det sedan gå ut och lägga mig i solen med mamma och pappa.



HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar